Fælleshusudvalget

Fælleshusudvalget tager sig af alt hvad der har med Fælleshuset. Det er dem der tager sig af bookning, regler for oprydning og kontrol af dette.

Det er også dem som tager sig af indkøb af service og inventar. Har du forslag til indkøb af nye ting, er det således Fælleshusudvalget du skal kontakte.

Mange af  Fælles arrrangementerne i Ulbuen bliver også arrangeret af Fælleshusudvalget. F.eks. Fastelavn, Midsommerfest og Glöggaften.

Fælles Arrangementer

Fælleshusudvalget arrangerer flere arrangementer for ULFBUENS beboere i løbet af året. Men du er også selv velkommen til at byde ind med et arrangement. Du kan f.eks. byde ind med noget fællesspisning, en vinaften, eller noget andet.

Eneste betingelse er at det er åbent for alle i ULFBUEN. Bemærk at det er gratis at leje Fælleshuset når det drejer sig om et Fælles-arrangement.



Rengøring, oprydning m.v.

Da vi alle ønsker at komme til et rengjort Fælleshus når vi skal holde et arrangement har vi vedtaget et sæt regler for i hvilken stand huset skal afleveres i efter brug. Fælleshusudvalget laver jævnligt stikprøvekontrol efter en beboers brug. Har du ikke rydtet ordentligt op, ødelagt nogle ting eller bare glemt at aflevere kontrollisten til brug for aflevering vil en repræsentant for Fælleshusudvalget kontakte dig for at minde dig om at få bragt orden i forholdene.


Udvalg og poster

Samlet overblik over udvalg og poster

Her finder du ud af, hvem der sidder i udvalgene og hvem der besidder de enkelte poster. Du finder også her mail-adresser på disse personer



 

Depositum og Leje

Betaling af depositum og leje

Du skal ud over at forudbetale lejen også betale depositum. Se reglerne her.

Tilbagebetaling af depositum

Depositum tilbagebetales hvis du afleverer Fælleshuset i rengjort stand, og hvis der ikke er ødelagt noget. Se reglerne her.

 

Sådan virker anlægget

Det nye anlæg

Musikanlægget er af nyere dato og fungerer lidt anderledes end et traditionelt stereoanlæg. Se brugsvejledningen her.

Referat fra seneste fælleshusudvalgsmøde

 

 

Overnattende gæster

Gæste overnatning .

Der er mulighed for at benytte beboerhotellet i en 2 Værelses lejlighed i Blommegården nr. 46.

Der forefindes 1 køjeseng, en dobbeltseng + 1 drømmeseng, plus ekstra plads til madrasser.

Pris 200.- pr nat + 500.- kr i depositum.

Kontakt Bo Vest i Vængerne tlf. 88 19 02 60 kl. 7.30-8.30 + onsdag eftermiddag personlig henvendelse kl 16-19.